2011. február 12., szombat

Semmi...skicc

Gondolkodtam erősen, ráncoltam a homlokom.
Aztán rájöttem.

Azóta nevetek, mert így sokkal könnyebb.

Nem tudván kirajzolni magamból az egyedüllétet, a magányt.
Magamba karcoltan kell hagynom a szépség, a csodálat és a kéj vonalait.
Engedve kopírozni magát magamban, reggelről estére, az álmomig.

...és sírva nevetek, mert ..............nincs ideírható mert.

Cupido, kérlek szépen célozz már rám!  ... és ha már választasz is nekem...... Nőt, ha kérhetlek!

7 megjegyzés:

  1. Azért jó,hogy odatetted,hogy nőt.:)

    VálaszTörlés
  2. Kénytelen voltam, mert nagy tréfamester őkelme.
    Meg aztán nagyon nagy "kibabe" lenne.
    :-D

    VálaszTörlés
  3. Gondolkodtam. Azt gondolom roppant szeretem olvasni a soraid és látni a skicceid. Ezért felvázolnám, hogy vár rád egy meglepetés a nevemet viselő blogon, kérlek nézz rá, hogy rátalálj! Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon tetszik.
    csak ennyi.
    :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan belső ijedelemmel rajzoltam ide ezt a semmit. Mégis érthető lenne, ráadásul még tetszik is? Hát ez a mai nap, jó nap, táncos és lalalázós.
    Köszönöm vé!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg vigyázni kell, hogy mit kérsz. Nagyon pontosan kell fogalmazni. Mert én is kértem az univerzumtól egy kedves, szerető társat. Erre lett egy kandúrmacskám, akivel ugyan együtt alszom de hát...na XD

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen. Nagy tréfamester őkelme. 6 évvel ezelőtt a 4. kapcsolatomban csudát tett velem.
    Földrengető szerelmet adott át nekem. (mondjuk éppen nem kértem)Egy 27 évvel fiatalabb Nő személyében. Próba volt a javából, hogy miként élek vele. Majd négy év után tudtam elengedni Őt.
    Így most megelőzve a tréfát, kértem hogy csak fiút ne!!! :-D

    VálaszTörlés