2011. február 20., vasárnap

Tomahawk

Azaz a Kalapácsfejű indián. (Tom a sólyom)
Ezzé váltam a hétvégén. Köszönve húgom kicsiny birkózó kedvű fiának. Német honból Magyarországra került kicsinységnek be akartam mutatni a várost.
Eltelt egy óra után be kellett látnom, ha indián törzsfőnöknek öltözöm és vadásztáncot járva végzem tán sikerem van. Be kellett látnom. Egy gyermek fejébe ma nem lehet okosságot beleverni még tomahawkkal, sőt fokossal sem.
Őt a Mátyás Templom helyett az előtte árusító bódék érdekelték és a tankok.

5 megjegyzés:

  1. majd ha már más lesz az értékrend, emlékezni fog arra, hogy volt aki megmutatta neki a Mátyás Templomot. Magára a Templomra talán nem, de hogy Rajzos Pista bá' oda vitte és még tankokat is látott, az megmarad.
    Épp elég lesz ahhoz, hogy emiatt majd újra felkeresse. a Templomot, nem a tankokat :)
    nem hullt terméketlen talajra Ülő Bika törekvése. Emiatt kár lenne kiásni a csatabárdot .....

    VálaszTörlés
  2. Csatabárd elásva. Két egyforma tankot kapott. :-D
    Ne má csak tologassa, hanem akkor legyen harc is.

    VálaszTörlés
  3. Rákattintok a blogodra, és mit látok?...
    Az egyik általam legjobban szeretett és tisztelt együttes nevét: Tomahawk.
    Hogy mik vannak! :)

    Egyébként nagyon köszönöm, hogy a követőm lettél, megtisztelsz! És megkérdezhetem, ki vagy? :)

    Szép napot!!

    VálaszTörlés
  4. Nyugi van, a gyerek látta azt a templomot, hidd el nekem! Csak úgy fogsz ámulni, bámulni, amikor jópár év eltelik, és emlegetni fogja ezt a vasárnapot. :)

    VálaszTörlés
  5. Tudod a rajz nálam mindig egy összegzés. Ilyen volt a hetem. Tettem vettem, de eredményét még nem láttam. Erre a kis tökös ugyanaz.
    :-)

    VálaszTörlés